Blogger Widgets

Τρίτη 15 Αυγούστου 2017

Δεκαπενταύγουστος, το Πάσχα του καλοκαιριού

Δομήνικος Θεοτοκόπουλος, Η Κοίμηση της Παναγίας των Ψαριανών, περ. 1567, Ερμούπολη, Εκκλησία της Κοίμησης της Παναγίας

Κυρά μου Πορταΐτισσα, Παραδοσιακό Αστυπάλαιας

Ε, Κυρά μου Πορταΐτισσα, άιντε
Έβγα από το θρονί σου
Να ιδείς χαρές που γίνονται, άιντε
έξω από την αυλή σου

Παναγιά, Παναγιά παρηγορήτρα
παρηγό-, παρηγόρα και βοήθα
Παναγιά, Παναγιά παρηγορήτρα
παρηγό-, παρηγόρα κάθε πίκρα

Ε, Κυρά μου Πορταΐτισσα, άιντε
με το μεγάλο δρόμο
Να μ' αξιώσει η χάρη σου, άιντε
να 'ρχομαι κάθε χρόνο

Παναγιά, Παναγιά μου, Παναγιά μου
δώσ' αγέ-, δώσ' αγέρα στην καρδιά μου
Δώσ' αγέ-, δώσ' αγέρα στην καρδιά μου
Παναγιά, Παναγιά μου, Παναγιά μου

Ε, Κυρά Φανερωμένη μου, άιντε
μεγάλο τ' όνομά σου
Φύλλο δεν πέφτει απ' το δεντρί, άιντε
χωρίς το θέλημά σου

Παναγιά, Παναγιά παρηγορήτρα
παρηγό-, παρηγόρα και βοήθα
Παναγιά, Παναγιά παρηγορήτρα
παρηγό-, παρηγόρα κάθε πίκρα


Παναγία Εκατονταπυλιανή

Παναγία Τουρλιανή, Μήλος

Απολυτίκιο
«Εν τη Γεννήσει την παρθενίαν εφύλαξας, εν τη Κοιμήσει τον κόσμον ου κατέλιπες Θεοτόκε· μετέστης προς την ζωήν, μήτηρ υπάρχουσα της ζωής, και ταις πρεσβείαις ταις σαις λυτρουμένη, εκ θανάτου τας ψυχάς ημών».

Παναγία Σουμελά


Χρόνια πολλά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου