Blogger Widgets

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Καλώς ήρθες, Ιούνιε

πηγή

μοργός, Νίκος Γκάτσος (απόσπασμα)

Πόσο πολ σ γάπησα γ μονάχα τ ξέρω
γ πο κάποτε σ᾿ γγιξα μ τ μάτια τς πούλιας
Κα μ τ χαίτη το φεγγαριο σ᾿ γκάλιασα κα χορέψαμε μς στος καλοκαιριάτικους κάμπους
Πάνω στ θερισμένη καλαμι κα φάγαμε μαζ τ κομένο τριφύλλι
Μαύρη μεγάλη θάλασσα μ τόσα βότσαλα τριγύρω στ λαιμ τόσα χρωματιστ πετράδια στ μαλλιά σου.



πηγή

Είμαι αυτή η ροή της άμμου που γλιστράει – Σάμιουελ Μπέκετ

Είμαι αυτή η ροή της άμμου που γλιστράει ανάμεσα στο βότσαλο και στον αμμόλοφο
η καλοκαιρινή βροχή πέφτει πάνω στη ζωή μου
πάνω σ' εμένα η ζωή μου που μου ξεφεύγει
με καταδιώκει
και θα σβήσει τη μέρα που άρχισε
αγαπημένη στιγμή σε βλέπω
μέσα σ' αυτό το παραπέτασμα της ομίχλης που χάνεται
όπου δε θα 'χω παρά να πατήσω σ' αυτά τα μακριά κινούμενα κατώφλια και θα ζήσω όσο ν' ανοιγοκλείσει μια πόρτα


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου