ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
– ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ
Φύλλο
εργασίας – Δραστηριότητες
Δείτε τα videos των διαφημίσεων και απαντήστε στις ακόλουθες ερωτήσεις :
Δείτε τα videos των διαφημίσεων και απαντήστε στις ακόλουθες ερωτήσεις :
α)
τι
σας αρέσει και τι δεν σας αρέσει στη διαφήμιση;
β)
ποιο χαρακτηριστικό του προϊόντος τονίζεται περισσότερο;
γ)
σε ποιους απευθύνεται η διαφήμιση;
δ)
η διαφήμιση αφορά στις ανάγκες της ομάδας – στόχου;
ε)
αναπαράγουν τα στερεότυπα των φύλων;
εμπορική διαφήμιση - videos
κοινωνική διαφήμιση - videos
1.
Για να λάβει ο καταναλωτής την απόφαση για
την αγορά ενός προϊόντος ακολουθεί τις εξής ενέργειες : αναγνωρίζει την ανάγκη αγοράς
και αναζητά πληροφορίες για το προϊόν,
αξιολογεί παρόμοια προϊόντα, αποφασίζει την αγορά ενός συγκεκριμένου
προϊόντος. Συζητήστε τρόπους με τους οποίους ο καταναλωτής οδηγείται στην
αγοραστική συμπεριφορά.
2.
Να ιεραρχήστε τις ακόλουθες ενέργειες που αφορούν
προϊόντα που αγοράσατε (π.χ. κινητό τηλέφωνο) : πέταμα στην ανακύκλωση,
επαναχρησιμοποίηση, χάρισμα, πέταμα με τα υπόλοιπα σκουπίδια, πέταμα και
αντικατάσταση πριν χαλάσει, σωστή χρήση και συντήρηση, επισκευή. Ποια
συμπεράσματα βγάζετε από τις απαντήσεις όλων των ομάδων;
3.
Να υποθέσετε ότι διαφημίζετε ένα γάλα. Κάθε
ομάδα δημιουργεί μια διαφήμιση για διαφορετικούς ανθρώπους : μια μητέρα με
μικρό παιδί, έναν έφηβο, νέες γυναίκες, έναν σκληρά εργαζόμενο, έναν
συνταξιούχο. Να χρησιμοποιήσετε τις λέξεις : προσοχή, συμφέρον, επιθυμία,
δράση. Να γράψετε το διαφημιστικό μήνυμα και τα χαρακτηριστικά που αποδίδετε
στο προϊόν.
4.
Δημιουργήστε μια κοινωνική διαφήμιση με
θέμα ένα από τα παρακάτω
ú τη
χρήση του κινητού στην οδήγηση
ú το
κάπνισμα
ú τον
κοινωνικό ρατσισμό (φύλα, Α.Μ.Ε.Α. κ.λπ.)
δικτυογραφία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου