Blogger Widgets

Κυριακή, 7 Μαΐου 2017

διαφήμιση - καταναλωτισμός




ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ – ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ

Φύλλο εργασίας – Δραστηριότητες

Δείτε τα videos των διαφημίσεων και απαντήστε στις ακόλουθες ερωτήσεις :
α) τι σας αρέσει και τι δεν σας αρέσει στη διαφήμιση;
β) ποιο χαρακτηριστικό του προϊόντος τονίζεται περισσότερο;
γ) σε ποιους απευθύνεται η διαφήμιση;
δ) η διαφήμιση αφορά στις ανάγκες της ομάδας – στόχου;
ε) αναπαράγουν τα στερεότυπα των φύλων;

εμπορική διαφήμιση - videos








κοινωνική διαφήμιση - videos




1.       Για να λάβει ο καταναλωτής την απόφαση για την αγορά ενός προϊόντος ακολουθεί τις εξής ενέργειες : αναγνωρίζει την ανάγκη αγοράς και αναζητά πληροφορίες για το προϊόν,  αξιολογεί παρόμοια προϊόντα, αποφασίζει την αγορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος. Συζητήστε τρόπους με τους οποίους ο καταναλωτής οδηγείται στην αγοραστική συμπεριφορά.

2.      Να ιεραρχήστε τις ακόλουθες ενέργειες που αφορούν προϊόντα που αγοράσατε (π.χ. κινητό τηλέφωνο) : πέταμα στην ανακύκλωση, επαναχρησιμοποίηση, χάρισμα, πέταμα με τα υπόλοιπα σκουπίδια, πέταμα και αντικατάσταση πριν χαλάσει, σωστή χρήση και συντήρηση, επισκευή. Ποια συμπεράσματα βγάζετε από τις απαντήσεις όλων των ομάδων;

3.      Να υποθέσετε ότι διαφημίζετε ένα γάλα. Κάθε ομάδα δημιουργεί μια διαφήμιση για διαφορετικούς ανθρώπους : μια μητέρα με μικρό παιδί, έναν έφηβο, νέες γυναίκες, έναν σκληρά εργαζόμενο, έναν συνταξιούχο. Να χρησιμοποιήσετε τις λέξεις : προσοχή, συμφέρον, επιθυμία, δράση. Να γράψετε το διαφημιστικό μήνυμα και τα χαρακτηριστικά που αποδίδετε στο προϊόν.

4.      Δημιουργήστε μια κοινωνική διαφήμιση με θέμα ένα από τα παρακάτω
ú  τη χρήση του κινητού στην οδήγηση
ú  το κάπνισμα
ú  τον κοινωνικό ρατσισμό (φύλα, Α.Μ.Ε.Α. κ.λπ.)

δικτυογραφία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου