bend down
boutique painting by Αyeola Αyodeji Αwizzy
|
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΟΜΑΔΙΚΕΣ
A. Ας παίξουμε με τις λέξεις
Κάθε
δραστηριότητα αποτελεί έναν γύρο παιχνιδιού. Η κάθε ομάδα βρίσκει και γράφει τις
λέξεις που ζητούνται. Κάθε λέξη βαθμολογείται με 1 βαθμό, ενώ με κάθε λάθος
αφαιρείται ένας βαθμός. Κερδίζει η ομάδα με τις περισσότερες λέξεις. Κάθε γύρος
διαρκεί 10’.
1.
Να γράψετε όσες περισσότερες λέξεις μπορείτε
που χρησιμοποιούμε, για να περιγράψουμε ένα κτίριο.
2.
Να γράψετε όσες περισσότερες λέξεις μπορείτε
που χρησιμοποιούμε, για να περιγράψουμε ένα άτομο.
3.
Να γράψετε όσες περισσότερες λέξεις μπορείτε
που χρησιμοποιούμε, για να περιγράψουμε ένα έργο τέχνης.
4.
Να επιλέξετε 5 λέξεις από αυτές που
βρήκατε για την περιγραφή ατόμου και να δημιουργήσετε ένα ποίημα.
Β. Παραγωγή λόγου
1.
Να επιλέξετε μία εικόνα (από τα
βιβλίο σας, από το διαδίκτυο, από τις φωτογραφίες σας) και να την περιγράψετε.
Αρχίζουμε
την περιγραφή από μία γενική εντύπωση και στη συνέχεια προχωρούμε σε λεπτομέρειες.
Όσον
αφορά ένα έργο τέχνης αναφέρουμε
τίτλο
και καλλιτέχνη
θέμα
του έργου τέχνης
τη
γενική εντύπωση που προκαλεί
λεπτομέρειες
του έργου (τι απεικονίζεται : πρόσωπα, περιβάλλων
χώρος, αντικείμενα)
επιπλέον
στοιχεία για το έργο : χρώματα, σχήματα, υλικά κατασκευής, μέγεθος,
τεχνοτροπία, εποχή δημιουργίας κλπ
συναισθήματα
και σκέψεις που μας προκαλεί το έργο τέχνης
Διαβάστε την περιγραφή του έργου "Η Συκοφαντία του Απελλή" του Σάντρο Μποτιτσέλι εδώ
"Η Συκοφαντία του Απελλή"
του Σάντρο Μποτιτσέλι
|
Μελετήστε παραδείγματα περιγραφής στο
Φωτόδεντρο
2.
Να επιλέξετε μία εικόνα και να
γράψετε μία αφηγηματική παράγραφο (επέκταση στην αφήγηση).
Εναλλακτικά : μπορείτε να ζητήσετε από τους μαθητές σας να περιγράψουν κάποια από τις εικόνες που ακολουθούν ή να γράψουν ένα αφηγηματικό κείμενο με αφορμή αυτές.
Ακρογιάλι, Θεόφιλος
|
Ο Μυστικός Δείπνος, Δομήνικος
Θεοτοκόπουλος
Persian
scholars, Williams, National Geographic
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου