Τέλος φόρμας
«Help students»: Ήρθε το πρώτο δωρεάν online
φροντιστήριο για όλους τους μαθητές Λυκείου!
Δωρεάν
βοήθεια σε όλους τους μαθητές λυκείου και κάθε υποψήφιο για την Τριτοβάθμια
Εκπαίδευση, κάθε μέρα 24 ώρες το 24ωρο online! Αυτό προσφέρει η
πρωτοποριακή διαδικτυακή πλατφόρμα «Help Students»που
λειτουργεί εδώ και λίγες μέρες στην χώρα μας.
Γράφει
η Ελένη Λαζάρου
Πλέον,
κάθε μαθητής Λυκείου ανά πάσα στιγμή μπορεί να λύσει όποια απορία έχει κατά την
μελέτη του ζητώντας βοήθεια μέσω του κινητού τηλεφώνου, του tablet ή του
υπολογιστή του από έναν ή περισσότερους καθηγητές, οι οποίοι
του απαντούν άμεσα μέσω γραπτής συνομιλίας (chat).
Η
δωρεάν λειτουργία της πλατφόρμας- που είναι αποτέλεσμα συνεργασίας ερευνητών
και προγραμματιστών από όλο τον κόσμο -είναι πολύ χρήσιμη καθώς εν μέσω
οικονομικής κρίσης πολλές οικογένειες δυσκολεύονται πλέον να πληρώνουν τα
φροντιστήρια που δυστυχώς είναι απαραίτητα για την εισαγωγή των μαθητών στην
τριτοβάθμια εκπαίδευση..
O
Σταύρος Κουρής, ένας από τους προγραμματιστές της πλατφόρμας μιλά στο
ΚoolΝews.gr και την Ελένη Λαζάρου.
Τι
είναι η πλατφόρμα «Help Students»;
«Το Help Students είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα
που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές Λυκείου να επικοινωνούν με καθηγητές, οι
οποίοι θα τους παρέχουν εντελώς δωρεάν άμεση βοήθεια σε όλα τα μαθήματα μέσω
chat».
Πώς
λειτουργεί η διαδικτυακή πλατφόρμα;
«Η πλατφόρμα σχεδιάστηκε με στόχο να είναι πολύ
απλή και εύχρηστη για τους χρήστες.
Με την εγγραφή στο «Help Students» κάθε μαθητής και
καθηγητής θα έχει τη δική του πλατφόρμα, μέσα από την οποία θα τα βλέπει όλα με
μια ματιά. Δηλαδή, με ενσωματωμένο chat, μπορεί να παρακολουθεί όλο το ιστορικό
του από συζητήσεις και ερωτήσεις καθώς και τις αντίστοιχες απαντήσεις.
Ο μαθητής, στην πλατφόρμα του, μπορεί να βλέπει
τους διαθέσιμους καθηγητές για όλα τα μαθήματα. Μπορεί, επίσης, να στέλνει τις
απορίες του κατευθείαν σε όποιον καθηγητή επιλέγει εκείνος και να συνομιλεί
απευθείας μαζί του. Ακόμη, έχει την δυνατότητα να θέσει ένα ερώτημα, το οποίο
μπορεί να απαντήσει οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός.
Ο καθηγητής, στην πλατφόρμα του, μπορεί να βλέπει
τα ερωτήματα που θέτουν οι μαθητές ανά μάθημα και να απαντά σε όποιο ερώτημα
θέλει.
Στις συζητήσεις του παρακολουθεί τις απευθείας σε
αυτόν ερωτήσεις που του κάνουν οι μαθητές. Όταν κάποιος μαθητής του στέλνει
κάποιο ερώτημα, ενημερώνεται μέσω μηνύματος στο προσωπικό του e-mail».
Πώς
γεννήθηκε η ιδέα του «Help Students»; Έχει σχέση με την οικονομική κρίση;
«Η ιδέα γεννήθηκε από προσωπικές μας εμπειρίες.
Πολλές φόρες, θέλαμε να λύσουμε άμεσα μία απορία για κάποιο μάθημα και δεν
μπορούσαμε να απευθυνθούμε σε κάποιον καθηγητή για να μας δώσει εντελώς δωρεάν
τη βοήθειά του. Έτσι, αποφασίσαμε να προσφέρουμε στους μαθητές να έχουν άμεση
επικοινωνία και βοήθεια από τους εκπαιδευτικούς».
Ποιοι
είναι οι καθηγητές που συμμετέχουν και ποια η ανταπόκρισή τους;
«Η πλατφόρμα λειτουργεί μόλις δύο εβδομάδες στην
Ελλάδα και καθημερινά εγγράφονται καθηγητές που συμμετέχουν σε αυτήν την
προσπάθεια. Μέχρι σήμερα, έχουμε 57 καθηγητές, οι οποίοι δίνουν δωρεάν βοήθεια
σε 27 μαθήματα».
Πώς
διασφαλίζεται η εγκυρότητά τους;
«Ελέγχουμε την γνησιότητα του καθηγητή από το
υπουργείο Παιδείας. Σε περίπτωση που διαπιστώσουμε ότι τα στοιχεία που μας
δίνουν δεν είναι αληθινά, διαγράφουμε τον λογαριασμό τους. Επιπλέον, οι μαθητές
και οι καθηγητές από την πλατφόρμα τους έχουν δυνατότητα να κάνουν άμεσα
αναφορά αν διαπιστώσουν κάτι περίεργο ή ύποπτο».
Η
πρόσβαση είναι ελεύθερη για όλα τα παιδιά;
«Η πρόσβαση είναι ελεύθερη για όλους τους μαθητές
Λυκείου».
Μέσα
από την πλατφόρμα μπορεί κανείς να βρει μόνο μαθήματα ή υπάρχουν και άλλες
υπηρεσίες;
«Στο Help Students ενσωματώσαμε και το «HappyDeals»,
που έχει τρεις υποκατηγορίες και είναι για μαθητές ή φοιτητές. Πρόκειται για:
Το «HappyHelp»: Εδώ θα μπορεί κάθε μαθητής ή
φοιτητής να βρίσκει αντικείμενα και υπηρεσίες, δωρεάν από συμπολίτες του που θα
τα ανεβάζουν δωρεάν στο site.
To «HappyGlobal»: Εδώ μπορούν να έρχονται σε
επικοινωνία με άλλους μαθητές ή φοιτητές στον κόσμο για ανταλλαγές πληροφοριών,
ενημερώσεις πανεπιστήμιων, μεταπτυχιακά, ευρέσεις κατοικίας για σπουδές κ.λπ.
Το HappyIn: Εδώ θα μπορούν να βρίσκουν προσφορές
από φροντιστήρια, ιδιωτικές σχολές, πανεπιστήμια, κ.λπ».
Τα
σχέδιά σας για το μέλλον; Πώς θα λειτουργεί από ξένες χώρες;
«To Help Students είναι τώρα διαθέσιμο με μεγάλη
ανταπόκριση στις εξής χώρες: Ελλάδα, Αμερική, Αγγλία, Καναδάς και Αυστραλία.
Κάθε χώρα έχει την δική της πλατφόρμα με την δική της γλώσσα. Σύντομα, η
πλατφόρμα θα ανοίξει και για τις παρακάτω χώρες: Γερμάνια, Ινδία, Γαλλία, Ρωσία
και Κίνα. Υπολογίζουμε, μάλιστα, ότι μέχρι το τέλος του 2016 θα λειτουργεί σε
όλες τις χώρες του κόσμου».